Tiada gambar secantik lukisan :) |Follow | Dashboard|

One Second Though, I Would To Try It

EntriesAboutFriendsCredits


Biography


Name : Muhamad Norhazim Md lizan
Nick : Zim,Bagak
Birthday : 25/11/95
Zodiac : Sagittarius
Hometown : Muar,Johor
Height : 170cm
Weight : 50 kg
Status : In Relationship
Anniversary Kami

Daisypath Anniversary tickers
Screams



Kawan !
07 November 2011 | 0 comments
 
KAWAN . korang tau maksud kawan ? ye kawan sudah diibarat kan aur dengan tebing . gentle lah bila hidup tak ada kawan ni mesti tak bermakna kan ? guys ! hari ni aku nak share pasal kawan . kawan yang ada dalam diri aku dan orang lain . kalau nak diceritakan , mesti beribu lah hamba Allah yang kita kenal kan ? 



 Muhd Syafiq Bin Nordin
ok , dia ni lah kawan aku yang pertama aku kenal kat sekolah . masa darjah 1 , kami satu kelas . dia ni dari aku darjah 1-6 satu kelas . haha . sejarah silam kami , mase darjah 1 , kami ni diaggap musuh sebab pada mas itu kami bermasam muka . senang cite gaduh lah ... tak tau lah tup tup jadi rapat sampai skg lah . haha memang kelakar lah kan kalau diingat balik . :p



Muhd Syafiq Bin Syarif
ok dia ni pun sama jugak . masa darjah 1 satu kelas . sampai darjah 2 jela sama . pastu , naik sek men dari form 2 sampai form 3 je . *sbb form 4 aku da pindah . ok dia ni pun kawan yang boley lah .. gaduh tu pun ada . tipu lah kalau tak ada ye tak ? hurmm .. aku tak tau nak cite lagi sal dia . ok cita kawan yang lain lah 



Amir haziq Bin Muhd Noh
amir ni kawan yang baik lah . semua masalah dia , dia cite kat aku . masalah family tak tau lah kan . dia ni slalu kesepian . aku pun tak tau lah kenapa . selalu masalah cinta ke , awek ke , aku yang bagi nasihat . apa apa pun dia ni aku rasa budak paling chill . 


Muhd Zulhelmy Bin Kamari
emy kawan yang selalu sempoi . dia ni kalau bab moto dia je yang arif . haha . ;p seronok dapat kawan dengan dia ni sebab dia memahami kawan yang lain . dia ni pun sama . kadang kalau masalah dengan awek dia , aku jugak yang pergi cakap kan . tapi bila dia ni angin , aku buad bodo je . haha . ;D

 Wan Nurhadi Bin Wan Shahrudin
hadi ni kawan yang baik lah . orang selalu panggil dia 'ABE' sebab dia ni asal orang kelantan . dia ni minat sangat kat dunia seni . tapi kawan kawan yang lain selalu ketawa kan je  aku banyak bag sokongan kat dia . kadang kita lepak , blaja sama sama . tapi sayang lah . dia da pindah kat Skudai nun.. lama dah tak jumpa dia . :(

*kawan bila kita susah kita mesti cari diorang . tapi bila kita senang kita selalu lupakannya

Sekian .

Older Post | Newer Post