Tiada gambar secantik lukisan :) |Follow | Dashboard|

One Second Though, I Would To Try It

EntriesAboutFriendsCredits


Biography


Name : Muhamad Norhazim Md lizan
Nick : Zim,Bagak
Birthday : 25/11/95
Zodiac : Sagittarius
Hometown : Muar,Johor
Height : 170cm
Weight : 50 kg
Status : In Relationship
Anniversary Kami

Daisypath Anniversary tickers
Screams



Oh Nur Fisha !
26 Oktober 2011 | 2 comments
Nur Fisha..

Oh, nama seindah wajah awak, pasti awak akan buat saya ketawa riang sepanjang masa. Tak sabar saya menunggu kehadiran awak.

Awak jangan nakal-nakal, awak jangan lukakan hati saya. Kerana saya sangat menyayangi awak seperti saya menyayangi diri saya sendiri. Saya janji pada awak, walau apa pun, awak tetap di dalam hati saya.

Saya akan tunggu awak,
Nur Fisha binti Muhd Norhazim

:P

Older Post | Newer Post