Tiada gambar secantik lukisan :) |Follow | Dashboard|

One Second Though, I Would To Try It

EntriesAboutFriendsCredits


Biography


Name : Muhamad Norhazim Md lizan
Nick : Zim,Bagak
Birthday : 25/11/95
Zodiac : Sagittarius
Hometown : Muar,Johor
Height : 170cm
Weight : 50 kg
Status : In Relationship
Anniversary Kami

Daisypath Anniversary tickers
Screams



hari yang hepy !
27 Julai 2011 | 0 comments
Hey ho !! haha . hey guys , hari nie aku hepy sgt sbb besok dapat bgmbr kelas buat kenangan kt sekolah yee ha !! :) . tak tau lah nak ambek port kat mane yer ? tak kesah lah yang penting besh . hehe . besok jugak aku ngn 9 kawan lain g raptai untuk hari kecemerlangan sekolah . sebab hari jumaat da stat da . aku dapat SIJIL ? haha , sekolah 10tahun , tak pernah dapat sijil kt hari tu . ni pun sebab kehadiran penuh .. hehe .. tak pernah lah . segan jugak lah nak g pentas ambek salam n ambek sijil nyer . hehe .. nak buat macam mane , buat bodo jela kan ? huhu .. hurm .. minggu lepas mmg hari malang lah buat budak budak EE . boleh dikatakan beberape org je yang tak kena sebat . yang kena sebat nie termasok aku n my honey jugak lah . umpama tak kira usia dan remaja . hehe .. dalam seminggu , 4 kali aku kena sebat . yelah byk subjek aku tak lulus . haha . tapi memang funny gila lah tengok gelagat budak budak nie kena sebat . haha . papew pun , terimas cikgu sebab sebab kami , kami ingat sampai bila bila :D

Older Post | Newer Post