Tiada gambar secantik lukisan :) |Follow | Dashboard|

One Second Though, I Would To Try It

EntriesAboutFriendsCredits


Biography


Name : Muhamad Norhazim Md lizan
Nick : Zim,Bagak
Birthday : 25/11/95
Zodiac : Sagittarius
Hometown : Muar,Johor
Height : 170cm
Weight : 50 kg
Status : In Relationship
Anniversary Kami

Daisypath Anniversary tickers
Screams



Sedetik Lebih
07 Mei 2011 | 0 comments

hello hello . haha . hadoy bushan giler meyh . tataw nak buad ape . just men taip2 jela kt blog nie . hurm . pejam celik pejam celik kejap jea da masok bulan 5 . kitrg pun da masok 3 bulan cweet couple . hope poeba lah sayang :) . ok aku pun dapat idea lah nak share nie . aku nak citer sal prgai si 'Dia' . haha . dia nie an slalu uad aku hepy . law ta uad aku geli hati msti taley . ader lah satu hari nie . dia merajuk kat aku , aku pun pujok2 dia . tapi dye ttp nak merajuk n ta na tgk pun muke aku . aku pun dapat satu akal lah . mase tu kitrg nak p bengkel law ta silap . mase dia merajuk tu . aku pun tgal an jap lah . ta p mane pun . aku just nyork kt tepi tembok . aku igt dia tak carik aku . yelah da merajuk . aku nak tgk dia nie cm ane an . huhu . tapi mmg funny lah . dia crik aku jgak nak p bengkel same . haha . kelakar giler bile muke marah dia , tiba tiba berubah jdik ceria . haha . pastu ley pukul pukul aku eyh . haha . mmg kelakar lah mase tu . dia nie ader sifat kebudak budakan lah . aku suka perempuan yang ader sifat mcm tuh . hehe . :P . so , aku da mule tau lah pgai dye nie cm ane . lau aku merajuk n tga touching lah an , mase tga pujok pujok tu , dia msti tka topik len . dia tau yang aku nie cpt ubh fkran bile org tetbe cite sal len . haha . kite same same paham lah sayang pgai masing masing . :) . keyh lah . smbg bile bile lah . law ader citer yang best aku ngn dye , aku share kt korg ea . huhu jutaan terima kasih to followers aku yg da follow blog nie ea . keyh salam sume :)

Older Post | Newer Post