Tiada gambar secantik lukisan :) |Follow | Dashboard|

One Second Though, I Would To Try It

EntriesAboutFriendsCredits


Biography


Name : Muhamad Norhazim Md lizan
Nick : Zim,Bagak
Birthday : 25/11/95
Zodiac : Sagittarius
Hometown : Muar,Johor
Height : 170cm
Weight : 50 kg
Status : In Relationship
Anniversary Kami

Daisypath Anniversary tickers
Screams



couple is bored
11 Oktober 2010 | 3 comments


hmm... chnte oh chinte.. aku dah bosan dgn cinte.. cinta membuat aku merana seumur hidup.. cinta mngajar aku merasakn kesusahan.. bagi aku,cinta pada seorang wanita tidak akan berkekalan jua.. aku juga mengalami masalah sebegini.. cinta ini membuat seseorang itu makin bhnci pada pasangannya... ada jugak manusia sanggup bunuh diri dengan pasangannya.. oh, bodoh suggh tndakan itu.. fikiran yg sangat cetek.. pada aku,umur 15 tahun masih muda untuk bercinta.. untuk apa bercinta ?? adakah untuk mengisi kekosongan dalam hati..?? atau mungkin sebaliknye.. ?? aku dah serik dgn bercnte.. lebh baik aku cinta shja dgn allah,mak bapak,nabi , al quran.. mungkin cinta aku berputik kembali setelah si dia betul - betul mnharapkan aku,. aku tidak akan mengejar cinta.. biarlah cinta mengejar diri aku sendiri.... SINGLE IS BETTER ...

Older Post | Newer Post