Tiada gambar secantik lukisan :) |Follow | Dashboard|

One Second Though, I Would To Try It

EntriesAboutFriendsCredits


Biography


Name : Muhamad Norhazim Md lizan
Nick : Zim,Bagak
Birthday : 25/11/95
Zodiac : Sagittarius
Hometown : Muar,Johor
Height : 170cm
Weight : 50 kg
Status : In Relationship
Anniversary Kami

Daisypath Anniversary tickers
Screams



02 Ogos 2010 | 0 comments
salam...
ok hari ni aku nak ceritakan pasal band aku.. aku ni suka sangat dengan muzik.. sehinggakan aku menubuhkan band sendiri. pada mulanya,aku telah tubuhkan band aku yang pertama iaitu 'Fanstatik Band'.. aku tubuhkan band ni pada awal 2008.. band ni terdiri daripada aku,fahmi,emy,ecok.. aku sebenarnya suka-suka je nak tubuhkan band ni.. tapi apa nak buat,takdir telah menentunya.. band ni berkubur pada awal 2009 kalau tak silap aku disebabkan sedikit salah faham lah.. so, lepas beberapa bulan pulak,aku terfikir lah nak buat band baru.. maka dengan lafaz bismillah tertubuh kugiran yang diberinama 'The Attitude'.. kugiran ni kalau nak dikatakan aku jugak yang tubuhkan..


                                                      (berapa hari bulan ntah - sekarang)

The Attitude yang mempertaruhkan muzik jenis koyak, rabak, dan wabak memulakan langkah dengan di anggotai oleh , ( Hazim - Fahmi - Abez - Ejan ). Sejarah band bercorak sampah ini meneruskan dan memekakkan telinga dari mana-mana arah kritikan atau kutukan supaya semangat tidak luntur untuk terus berkarya. Ribuan terima kasih di kepada band The Kawan kerana sudi menolong kami. Kami akan mejadikan korang sebagai panduan menjadi pemuzik indie tanah air. The Attitude ditubuhkan bukan untuk menikmati, tapi untuk dinikmati. Kalau bukan untuk anda, ia untuk mereka sendiri. The Attitude sekali lagi, akan memekakkan dan mematikan gegendang telinga anda dengan gesekan dan kelakuan kayu dan batu line-up yang sememangnya siap sedia untuk memblowkan amp dan monitor stage.

Older Post | Newer Post