Tiada gambar secantik lukisan :) |Follow | Dashboard|

One Second Though, I Would To Try It

EntriesAboutFriendsCredits


Biography


Name : Muhamad Norhazim Md lizan
Nick : Zim,Bagak
Birthday : 25/11/95
Zodiac : Sagittarius
Hometown : Muar,Johor
Height : 170cm
Weight : 50 kg
Status : In Relationship
Anniversary Kami

Daisypath Anniversary tickers
Screams



Fasa 'Chienta'
28 Ogos 2010 | 0 comments
Dalam kehidupan aku..
aku tidak pernah atau pun mungkin terlalu sikit melalui fasa cinta yang indah.
Secara JUJUR aku cakap kat sini..
Aku bukanlah manusia yang indah dalam melalui fasa cinta kepada manusia"CINTA"
Aku pernah hampir melalui cinta yang indah,tapi Tuhan lebih sayang dengannya..Tuhan ambik dia dari aku,itu mengajar aku menjadi manusia yang menghargai cinta,lebih dewasa dalam menilai sebuah cinta.
Aku pernah melalui cinta yang best,tapi amat menyakitkan,diugut,diganggu selalu.Aku masih setia,tak pernah curang,tak pernah putus asa untuk terus mencintai diri DIA..tapi akhirnya putus juga,kerana 6 bulan terakhir sebelum perpisahan,Dia cakap dia dah ada orang yang lain.Saat aku perlukan dia untuk teman aku,akhirnya dia membunuh aku.Tapi aku bersyukur.Tuhan kirimkan aku teman-teman yang ada teman dengan aktiviti,tengok bola,main futsal,buat lagu,jamming bersama,itu buat aku lupa seketika,tapi apabila kembali untuk lelapkan mata,benda tu datang kembali hantui hidup aku,jadi apa aku buat,aku tak akan free kan diri aku,senantiasa ada aktiviti.
Kini aku masih free..free..tanpa cinta..walaupun ada pada seseorang nie aku sayang,cinta,jujur,ikhlas..kami jauh..mungkin susah untuk menyatukan..apa-apa pun aku berserah pada takdir..Aku harap jadi kali nie,walapun dalam masa yang sama aku diuji dengan kehadiran laki-laki yang banyak mencuba dia juga.Kadang-kadang rasa tertekan dan kecewa dengan keadaan,tapi itu hakikat yang perlu aku telankan..Gitar Dan coretan sesebuah lirik menceritakan apa yang sedang aku jalani sebenarnya.Sakit beb..Sakit sangat ketika nie.Aku terus berusaha mencari dimana harus aku berdiri dan ruang untuk aku terus bernafas.Aku sedar..

Older Post | Newer Post