Tiada gambar secantik lukisan :) |Follow | Dashboard|

One Second Though, I Would To Try It

EntriesAboutFriendsCredits


Biography


Name : Muhamad Norhazim Md lizan
Nick : Zim,Bagak
Birthday : 25/11/95
Zodiac : Sagittarius
Hometown : Muar,Johor
Height : 170cm
Weight : 50 kg
Status : In Relationship
Anniversary Kami

Daisypath Anniversary tickers
Screams



Cerita sedih Semua akan hadapi Juga
28 Ogos 2010 | 0 comments
Apabila terjaga
Gua di kejutkan satu berita
Yang Gua Rasa semua Akan hadapi juga.
Gua Sedih tengok muka kawan gua
Gua tahu dia Terkejut.
Wa Akan cuba kejut dia.
Sambil Gua,Dia dan lain-lain tolak Teroli Berisi tubuh tak bernyawa.
Gua rasa sejuk berdiri balik peti sejuk berisi manusia tak bernyawa lagi.
Mata Gua masih dihantui Bayangan..

Gua Sedih.. 
 
tak masal syall !! hek4 c(:

Older Post | Newer Post