Tiada gambar secantik lukisan :) |Follow | Dashboard|

One Second Though, I Would To Try It

EntriesAboutFriendsCredits


Biography


Name : Muhamad Norhazim Md lizan
Nick : Zim,Bagak
Birthday : 25/11/95
Zodiac : Sagittarius
Hometown : Muar,Johor
Height : 170cm
Weight : 50 kg
Status : In Relationship
Anniversary Kami

Daisypath Anniversary tickers
Screams



Berlari Ke Belakang
12 Ogos 2010 | 0 comments
MODREAD

aku yang dulu setia pada diriku
yang tak pernah hilang
kini berubah arah

terlalu berat ku rasa
untuk melawan segala
hilang dari mata
melepaskan semua

aku terbelenggu
ku tak rela melawan rasa yang terpendam
masa berpaling dari dia
dari mengendahkan ku dalam
segala yang terindah
bagaikan mimpi

sendiri aku
kegelapan dalam ruang
bersama angan yang berlawan ke hadapan
tiada apa-apa pun
selain satu hanya yang mampu membawaku
pulang pada semua

aku memaksa
dan aku berasa semestinya bersalah
menundukkan kehendak amarah
dari mengendahkan dia datang
terlajak ku terima
semua
biar............

Older Post | Newer Post